Nieuwe Sponsor in the picture – We Care Hotels – Hole 7

Gepubliceerd: 01/10/2024

 

 

WeCareHotels is een familiale hotelgroep van drie viersterrenhotels in Moeskroen, Ghislenghien en Casteau bij Bergen:

 

In een steeds veranderende wereld geloven we dat onze rol als hotelgroep veel verder gaat dan alleen het bieden van een plaats om te overnachten, vergaderen of te eten.

Daarom is het onze bedrijfsmissie om onvergetelijke ervaringen te creëren voor onze gasten, terwijl we ons milieu respecteren en actief bijdragen aan het welzijn van onze gemeenschap.

WeCareHotels runt zijn hotels op basis van 3 fundamentele waarden of “core values”: “we care for our guests”, “we care for our environment” en “we care for our community”

WeCareHotels is een familiale hotelgroep van 3 hotels (bijna 250 kamers en aparthotels) in Moeskroen, in Ghislenghien bij Ath alsook in Casteau bij Bergen:

 

In een steeds veranderende wereld geloven we dat onze rol als hotelgroep veel verder gaat dan alleen het bieden van een plaats om te overnachten.

Daarom is het onze missie om onvergetelijke ervaringen te creëren voor onze gasten, terwijl we ons milieu respecteren en actief bijdragen aan het welzijn van onze gemeenschap.

We zijn gepassioneerd en verantwoordelijk toegewijd aan drie kernwaarden: “we care for our guests” of “we zorgen voor onze gasten”, “we care for our environment” of “we zorgen voor ons milieu” en tenslotte “we care for our community” of “we zorgen voor onze gemeenschap”.

Deze principes zijn niet zomaar woorden, maar de pijlers waarop onze visie is gebaseerd. Ze bepalen de manier waarop we je verwelkomen, onze impact op de planeet en onze betrokkenheid bij de maatschappij.

We hebben deze waarden gekozen omdat we geloven dat reizen een positieve kracht kan zijn, voor jou, voor de natuur en voor de mensen om ons heen. Door een uitzonderlijke service aan te bieden die comfort, duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid combineert, willen we een positieve stempel drukken, niet alleen op onze bezoekers, maar ook op de wereld om ons heen.

 

WeCareHotels runt zijn hotels op basis van drie kernwaarden (core values):

 

  1. “We care for our guests”: deze waarde benadrukt het belang dat ons bedrijf hecht aan zijn klanten en hun tevredenheid.

We doen er alles aan om elke klant een uitzonderlijke ervaring te bieden, hen met respect te behandelen, aandachtig te luisteren en aan hun behoeften te voldoen. Dit vertaalt zich in hoge servicenormen, uitgebreide training van onze medewerkers om een uitstekende klantenservice te garanderen alsook een proactieve benadering om te anticiperen op problemen van klanten en deze op te lossen. We streven ernaar om duurzame relaties met onze klanten te creëren door hun loyaliteit op te bouwen door middel van een onvergetelijke ervaring.

 

  • Onze hotels hebben een minimale score van 4/5 op TripAdvisor en behoren tot de beste 10% van de hotels op Tripadvisor (Traveller’ Choice Award)

 

  1. “We care for our environment”: deze waarde benadrukt de toewijding van ons bedrijf aan duurzaamheid en milieubescherming.

We streven ernaar onze ecologische voetafdruk te minimaliseren door milieuvriendelijke bedrijfspraktijken toe te passen. Dit omvat het verminderen van afval, het gebruik van hernieuwbare energiebronnen, het bevorderen van energie-efficiëntie, het verantwoord beheren van natuurlijke grondstoffen en het vergroten van het bewustzijn van het belang van duurzaamheid bij onze medewerkers en klanten. We willen een positieve bijdrage leveren aan het behoud van de planeet voor toekomstige generaties.

 

  • Al onze hotels hebben de “Green Key” label

 

  1. “We Care for our Community “: deze waarde benadrukt het engagement van ons bedrijf voor sociale verantwoordelijkheid en voor een positieve bijdrage aan de lokale gemeenschap.

We erkennen het belang van iets terug te geven aan de gemeenschap waarin we leven en werken. Dit vertaalt zich in initiatieven zoals vrijwilligersprogramma’s, donaties aan lokale goede doelen, ondersteuning van relevante gemeenschapsdoelen en samenwerking met lokale bedrijven om de lokale economie te stimuleren. We streven ernaar een actief en zorgzaam lid van onze gemeenschap te zijn en bij te dragen aan het welzijn en de ontwikkeling ervan. We zorgen voor onze werknemers, zodat ze diensten met toegevoegde waarde kunnen leveren aan klanten en aan de lokale gemeenschap. Daarnaast helpen we verschillende goede doelen, in natura en/of financieel.

Voor ons gaat ethisch ondernemen over het verzekeren van onze klanten, medewerkers, partners en gemeenschappen dat we een ethische organisatie zijn, niet alleen om doelen te bereiken of winst te maken.

 

  • WeCareHotels neemt deel aan het driejarig certificatieprogramma voor het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) van AKT for Wallonia

 

Wenst u meer informatie over één van onze hotels, onze seminarie- en banketmogelijkheden of andere diensten, bekijk dan onze website HIER en stuur gerust een mailtje naar het betrokken hotel of naar sales@wecarehotels.be

Didier De Weerdt & Malika Cherifi – We Care Hotels